23 July 2011

$100USD PER'DAY WITH FREE DEPOSIT-KORANG PON BOLEH

ni laa kuasa scalping...daapt profit berganda...bagi yg kurang berpegalaman mmg mudah tersungkur ngan teknik scalping.....tapi lau dah terer compom kutip duit laaa.....
ni pengalaman aku daapt duit free deposit $100 usd ngan broker uwcfx....siap daapt withdrawal lagi tuuuhh..... inilah  bukti kehebatan scalping.....





sekarang ni rasenya ader plak promosi daripada uwcfx,bila register daapt $25usd...ari tu daapt $100usd..
tapi serius aku percaya ngan broker nii sebab aku dapat withdrawal...tapi lambat sikit sebab guna bank transfer..tapi tak pe duit free....

korang try laa register mana tau daapt 25usd free ..boleh main scalping....aku cadangkan broker ni sebab...broker ni laa yg terbaik dalam beri free deposit..yg lain menipu je kejenya...

try laa registerr






1 comment:

  1. Saya pernah sehari bisa dapat $100 di octafx namun sayangnya itu hanya akun demo jadi tapi pada prakteknya sangat sulit sekali untuk bisa melakukan trading di akun real. kira-kira pak ccik gunakan strategi trading apa supaya bisa dapat profit segini??

    ReplyDelete

GET PAID FOR BROWSING WEBSITES 2023

CLICK FOR REGISTER GET PAID $0.05 - $0.10 PER CLICK MIN PAYOUT $5.00 USD WITHDRAWAL USE BITCOIN OR PAYPAL NO ANDROID JUST USE PC/LAPTOP NO G...