25 July 2011

NEW TRADER YANG SEDANG MECARI BROKER TERBAIK


KEPADA NEW TRADER YANG SEDANG MCARI BROKER UNTUK TRADING,AKU SARANKAN KORANG MEMILIH IKOFX

Selama 5tahun menjalan kan trading broker ni laa yg terbaik bagi aku..walaupun ikofx kurang mjalan kan promosi n bonus2 hebat..tapi kelebihan lain bayak lagi...tak perlu lah terkejar2 dengan bonus2 hebat...yg penting..kiter deposit n daapt profit withdrawal sepantas kilat...withdrawal tu yg penting..

kelebihan IKOFX
-mempunyai lokal depositor n withdrawal
-deposit n withdrawal sepantas kilat
-platform meta4 n meta5..yang terbaik
-dapat bonus deposit 
-banyak lagi laa
dan yang penting..tidak banyak masalah ngan broker IKOFX

KELEBIHAN YANG TERBARU
ANDAI KORANG MEMDAFTAR IKOFX MENGUNAKAN LINK BLOG INI

-korang kan mendapat free indicator complete yang aku gunakan sekarang
-aku kan ajar teknik2/rahsia2 lain bagaimana nak scalping melalui email korang
-aku kan bagi analysis chart secara email ketika point terbaik utk trading
 banyak lagi laa aku kan bagi secara privite n email

korang cuma daftar ngan IKOFX melalui blog ini..aku kan check email korang melalui link aku bila korang register...lepas itu aku kan bagi indicator yg aku gunakan sekarang dan benda2 lain lagi...
ini peluang terbaik untuk new trader yang masih lagi tercari2 broker untuk trading




3 comments:

  1. macam mana kalau saya dah join dgn ikofx ?
    boleh lagi ke join under bro?

    ReplyDelete
  2. salam.. saya baru nak buka acc.. blh join undr bro tak.. burnforex@gmail.com..tq..Burn

    ReplyDelete
  3. kalau saya untuk saat ini saya lebih suka melakukan trading di octafx karena broker ini sangatlah nyaman untuk saya bisa melakukan trading dengan baik. Dalam memilih broker yang nak pilih broker yang teregulasi dan ada perlindungan balance negatifnya

    ReplyDelete

GET PAID FOR BROWSING WEBSITES 2023

CLICK FOR REGISTER GET PAID $0.05 - $0.10 PER CLICK MIN PAYOUT $5.00 USD WITHDRAWAL USE BITCOIN OR PAYPAL NO ANDROID JUST USE PC/LAPTOP NO G...