18 July 2011

SCALPING SREEN SHOOT

Ini aku tunjuk bukti...aper yg aku ajarkan pada korang...



First step aku tarik fibo pada chart jam...ok sekarang bar menuju 50.0
maknanya bila sampai 50.0...kita kan trade buy..itu pun aku dah trade 10sen..takut naik terus..


Pada step ini..aku tambah post..and pending order..berdasarkan kaedah margin yg aku ajar kan...sebab tuu post jgn buka besar2 terus...supaya kiter leh tambah post...tanpa menganggu margin sgt..



ok sekarang...bar mencecah 50.0...so krg jumlah aku trade 40sen dengan 3 post...masa tuk tp....heheheh


Korang tgk .la..mcm maner forex..saikologi kita....tapi aku tak tersaikologi...siap aku tambah lagi post 10sen...so skrg step ni kiter dah leh kutip tp.....kiter leh tgk chart min1


Ok pada high min ngan kuar zig zag...aku tp..yg untung...yg rugi biar kan dulu,,,kerana..aku tau walau pun 1min turun....5 min kene kuar zigzag....nahh masa ni laa kiter sclaping skali lagi.....tunguuu min kuar zigzag bawah...tambah post buy....nak tp tungu min kuar zigzag atar or tungu 5min kuar zigzag atas...


Korang tgk sendiri laaa...bagaimana die naik balik....so skrg aku kan berhenti scalping setelah 5min kuar zigzag..itu step aku pagi ni...


Ok skrang aku clearkan...seme..rugi  30sen..ape sangat.....hehehehehe..janji selamat...


So.....rasenya aku dah tunjuk kan....caranya.....korang try laaa......

2 comments:

GET PAID FOR BROWSING WEBSITES 2023

CLICK FOR REGISTER GET PAID $0.05 - $0.10 PER CLICK MIN PAYOUT $5.00 USD WITHDRAWAL USE BITCOIN OR PAYPAL NO ANDROID JUST USE PC/LAPTOP NO G...