28 July 2011

teknik membaca bentuk graf sebelum scalping

sebelum itu,,,maaf lah...kerana aku tak pandai menulis mengikut bahasa trading or gaya buka...kerana..aku tak pernah belajar melalui ebook or cikgu forex pun...benda2 ni jumpa sendiri...tapi ternyata ape yg aku jumpa sememangnya...mmg ada utk trading...

aku tau...dengan mengunakan fibo n zigzag je tak cukup mantap untuk trading kerana time market aktif korang kan lost..pasal making fibo...teknik ni tambahan supaya korang mantap lagi dalam scalping...bila korang paham..pasal bentuk graf..korang kan leih yakin untuk scalping buy or sell dalam satu2 masa...aku citerkan dalam graf 1jam n 30min....tapi...15..5..1 min pun leh guna gak...itu nak scalping...cepat lagi...

bagi aku sendiri....aku tgk berdasarkan 3 bentuk sebelum mulakan scalping...
 1. bentuk v
 2.bentuk m
 3 bentuk  w
 
bila aku tau keadaan bentuk ini dalam chart 30min n 1 jam..
aku kan start scalping ..tgk keadaan laa sama ada 15min 5 min tak pun 1min pun boleh


nanti sambung laa ngantuk ni.....heheheheheheheh

2 comments:

  1. Lagi....citer sampai habis la...tak sabar nak praktik ni...

    ReplyDelete
  2. scalping memang merupakan teknik yang cukup menyenangkan dan bisa mendapatkan profit dalam waktu yang cepat, sebagaimana juga yang booelh dilakukan secara bebas di octafx

    ReplyDelete

GET PAID FOR BROWSING WEBSITES 2023

CLICK FOR REGISTER GET PAID $0.05 - $0.10 PER CLICK MIN PAYOUT $5.00 USD WITHDRAWAL USE BITCOIN OR PAYPAL NO ANDROID JUST USE PC/LAPTOP NO G...