17 July 2011

Teknik utk org buta forex, dan malas belajar

Memandangkan aku tgk ramai yg berminat dalam forex ni...aku try kongsilaaa...satu kaedah yg mana...mudah2 je dapat profit....tak perlu pk sgt...tak payah study sgt....keh keh keh....aku sendiri minat gak nak buat...tapi aku lebih suka scalping....but klo buat confirm dapt profit....mudah2...

Pair e/u..chart 4hour



Indicator yg di perlukan:

-Williams' percent range(sedia ada lam meta4)
-Moving averages 200 ari(sedia ada lam meta4)
-Zigzag(sedia ada lam meta4)
-Sidus v.2 download
-Letaklaa margin dalam 500pis

Pertama sekali pastikan williams' percent range berada dalam kedudukan mana over sell or over buy
Kedua pastikan zigzag berada pada bar buy or bar sell
Ketiga pastikan anak panah sidus v.2 buy or sell
moving(merah,biru kuning) tgk kedudukkan,kebawah,keatas atau bertukar arah
moving sebagai pegangan....jarak dekat or jauh(nanti aku ajar lain la)

Untuk buy or sell sebaiknya selepas bar ke 2...baru trade...and tp selepas wayer williams percent range...berada di bawah or di atas....CONTOH KLO SELL TUNGGU WAYER SAMPAI BAWAH BARU TP..BEGITU SEBALIKNYAA...ada byk lagi kaedah making..tapi cara itu paling senang utk org malas...hehehehe

Paling senang lagi korang ikut jerr anak panah tuuuu.....sebab aku tgk anak panah ni mmg boleh cari makan....tak mcm indicator lain....tak caya korang try laaa kat demo account..!!!!selebihnyaaaa korang study sendiri laa berdasarkan screen tuuu!!!

p/s: Ini kerja org malas laa ni..tapi klo ikut betol2 boleh cari makan....

1 comment:

  1. banyak juga indikator yang dipergunakannya ya, memang untuk mendapatkan hasil yang bagus maka kita bisa mempergunakan indikator yang benar benar bagus dan terpecaya, untuk itu maka pemanfaatan akun demo octafx digunakan untuk melatihnya

    ReplyDelete

GET PAID FOR BROWSING WEBSITES 2023

CLICK FOR REGISTER GET PAID $0.05 - $0.10 PER CLICK MIN PAYOUT $5.00 USD WITHDRAWAL USE BITCOIN OR PAYPAL NO ANDROID JUST USE PC/LAPTOP NO G...